Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI
Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 8.39% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
CREDITE

0% comision
acordare / administrare

Credit de consum de pana la 70.000 lei
pe maxim 5 ani
 

IT Support Officer - Divizia IT

Despre noi:

Suntem cel mai bun angajator din ultimii doi ani – 2021, 2020 – din domeniul financiar, conform undelucram.ro;
15% dintre colegii nostri lucreaza in domeniul tehnologiei si inovatiei;

Scurta descriere:

In acest rol de IT Support Officer vei avea oportunitatea de a lucra in echipa IT Libra. Echipa de IT este cea cu ajutorul careia Libra este una dintre cele mai inovatoare banci din Romania, cat si furnizor de tehnologie bancara pentru Fintech-uri. Divizia face parte din Sediul Central din Bucuresti.
Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa tehnologia, inovatia si sa lucrezi in echipa.
Salariul de incadrare pentru rolul de IT Support Officer este in intervalul de 6.000 si 13.000 lei (brut) - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

Responsabilitati

-Raspunde solicitarilor si cererilor de asistenta in privinta activitatilor operative zilnice ale organizatiei;
-Identifica problemele, defectiunile tehnice si ofera asistenta utilizatorilor;
-Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office;
-Efectueaza operatii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, actualizare cotatii;
-Efectueaza salvarile de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
-Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, in baza solicitarilor primite de la Sefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, inregistrand aceste solicitari intr-o aplicatie de help desk;
-Raporteaza zilnic in scris sefului de Departament Suport Operatii IT erorile care nu au putut fi solutionate in ziua precedenta, cat si problemele trimise catre Departamentul R&D sau de securitate;
-Efectueaza procedurile necesare pentru deschiderea de noi sucursale in sistem;
-Efectueaza operatiile de provizionare si deprovizionare a angajatilor bancii;
-Instaleaza si configureaza statiile de lucru conform procedurilor in vigoare.

Candidatul ideal

-Absolvent al unei facultati de profil (informatica economica sau automatica)
-Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an)
-Experienta in administrarea bazelor de date MS SQL Server (1 an)
-Cunostinte generale: Exchange Server, Linux, Tehnologii web
-Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an)
-Experienta anterioara intr-un post similar este considerata un avantaj
-Cunostinte de limba engleza

Beneficii

Beneficii legate de timp
- Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
- Liber de ziua ta de nastere;
- Concediu de studii;
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

Salariu si alte beneficii
Salariul lunar de incadrare este intre 6.000 si 13.000 lei brut
- Tichete de vacanta (3,000 lei);
- Tichete de masa (30 lei/zi);
- Prime de sarbatori;
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador;
- Abonament la Bookster;
- Pensie privata;
- Ajutor pentru evenimente deosebite;
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices;
- Sesiuni de dezbateri – Debatable;
- Programe sportive - Libra Energize;
- Programe culturale - Libra Cultural;
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing.

Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

Anunt valabil pana la: 31-05-2023

Ai nevoie de ajutor?