Cont curent persoane fizice
Devino client de oriunde ai fi
Românii din UE, Canada și Israel pot să-și deschidă un cont curent pentru persoane fizice online, fără să vină în țară.
Vrei să fii client Libra?
Cei 4 pași necesari pentru a deschide un cont curent pentru persoane fizice online:
-
1. Date de Contact – Completezi numărul de telefon și adresa de e-mail pentru a intra în contact.
-
2. Identificare video – Fotografiezi un document de identitate, în original și înregistrezi un video cu tine.
-
3. Profil personal – Completezi detalii despre venituri, angajator și alte informații financiare.
-
4. Confirmare contract – Toate documentele necesare le vei primi pe email-ul declarat.
Ai bani fără să dai bani
Fără comision de administrare, fără comision la plățile online în lei și euro, fără comision pentru aplicațiile de internet și mobile banking.
Pentru a deschide un cont online la Libra Internet Bank, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:
- Să ai cel puțin 18 ani;
- Să fii persoană fizică, să ai cetățenie română, cu rezidență fiscală* și act de identitate valid emis în România, într-o țară UE (exceptând Cipru), în Marea Britanie, Canada sau Israel. De asemenea, să nu intri sub incidența prevederilor FATCA;
- Să nu ai deja un cont curent deschis la Libra Internet Bank;
- Pentru persoanele peste 70 de ani se vor aplica măsuri suplimentare pentru verificarea capacității de gestionare a contului fără asistență.
- Carte de identitate (cu excepția noilor cărți de identitate electronice) – pentru cetățenii români stabiliți în România;
- Act de identitate național* – pentru cetățeni stabiliți în alte țări din UE (mai puțin Cipru), alături de un alt document din care să reiasă adresa de domiciliu, dacă în actul de identitate nu este completată adresa;
- Pașaport* – pentru cetățenii români stabiliți în UE (mai puțin Cipru) și în Marea Britanie, Canada și Israel + un document din care să reiasă adresa de domiciliu dacă în actul de identititate nu este completată adresa.
Documentul care se folosește pentru deschiderea contului online trebuie să fie disponibil în original, deoarece va fi prezentat în pasul doi al fluxului.
*Dacă dețineți NIF sau CNP de România va fi nevoie să încărcați pe flux un document din care să reiasă acest lucru.
Suntem prima bancă din România care a dezvoltat un cont 100% online și an de an am îmbunătățit experiența. Astfel, procesul este simplu, durează aproximativ 10 minute. După finalizarea acestui flux, mai facem ultimele verificări și ar trebui să primești IBAN-ul în cel mai scurt timp, dacă ai făcut cererea în timpul săptămânii. Dacă ai făcut cererea în weekend sau într-o zi nelucrătoare, atunci ultimele informații le vei primi în prima zi lucrătoare.
Încă de când am digitalizat complet acest proces, am eliminat comisioanele contului online. ZERO comisioane de administrare, încasări și plăți lei și euro, internet și mobile banking, alerte prin email și multe alte operațiuni uzuale.
Sigur. Încă din primii pași de deschidere cont online poți alege și unul dintre cardurile Avanpost, în format digital sau în format fizic. Mai mult, poți alege și un card pentru Juniorul tău, pentru a-l învața să își gestioneze cheltuielile de mic.
În cadrul procesului de deschidere a unui cont pentru persoane fizice online, poți alege și un card de debit. Dacă optezi pentru varianta digitală, vei avea acest card disponibil imediat în aplicațiile de internet și mobile banking. Îl înrolezi în Apple Pay, Google Pay sau Huawei Pay și îl poți folosi imediat. Dacă optezi pentru card fizic, acesta ajunge la tine, la orice adresă din România, în 1-3 zile lucrătoare. Pentru adresele din afara României, timpul poate fi puțin mai extins.
Vine cardul la tine, în mod gratuit, la orice adresă ești tu din România. Dacă vrei să vină la o adresă din afara României, atunci vei achita taxa de livrare.