Libra Internet Bank

Cont curent IMM

Împreună mereu, nu doar la început

Conturile pentru firme de la Libra vin cu specialiști bancari dedicați companiilor. Asta înseamnă că vei avea pe cine să te bazezi tot timpul, nu doar la deschiderea contului.



Cei 4 pași necesari pentru a deschide un cont pentru IMM:


  • Dobanzi depozite
    1. Date de Contact – Completezi numărul de telefon și adresa de e-mail pentru a intra în contact.
  • Dobanzi depozite
    2. Identificare video – Fotografiezi un document de identitate, în original și înregistrezi un video cu tine.
  • Dobanzi depozite
    3. Profil companie – Completezi detalii despre companie și alte informații financiare.
  • Dobanzi depozite
    4. Confirmare contract – Toate documentele necesare le vei primi pe email-ul declarat.

Abonamente operaționale companii *

Cont Deștept Rise IMM Shine IMM
Administrare lunară cont RON Abonament IMM Abonament IMM Abonament IMM
Administrare lunară cont valută - - Abonament IMM
Internet banking Abonament IMM Abonament IMM Abonament IMM
Mobile banking Abonament IMM Abonament IMM Abonament IMM
Plăți online în lei nelimitate Abonament IMM Abonament IMM Abonament IMM
Plăți instant lei nelimitate Abonament IMM Abonament IMM Abonament IMM
Încasări lei nelimitate Abonament IMM Abonament IMM Abonament IMM
Plăți online euro SEPA nelimitate - - Abonament IMM
Încasări euro nelimitate - - Abonament IMM
Card Business Standard 1 până la 2 -
Card Business Gold - - până la 2
mPOS – comision carduri persoane fizice 0,59% 0,59% 0,59%
  Firme nou înființate:
Gratuit 12 luni


50 lei


100 lei

Alte beneficii ale unui cont curent pentru IMM-uri:

  • Comisionul LibraPay pentru e-commerce începe de la 0.80%
  • Soluția API Accounts este oferită gratuit.

*Se adresează companiilor cu cifra de afaceri sub 5 milioane lei


Un cont curent pentru IMM (întreprinderi mici și mijlocii) oferă numeroase avantaje și contribuie la buna gestionare a oricărui business. Iată o parte dintre cele mai importante beneficii:

  • Gestionare eficientă a fluxului de numerar – Un cont curent pentru IMM-uri permite gestionarea transparentă a veniturilor și cheltuielilor firmei. Vei putea efectua plăți și încasări rapide, având o imagine clară asupra stării business-ului tău, astfel încât să iei decizii financiare informate.
  • Servicii bancare personalizate - Libra Bank oferă servicii adaptate IMM-ului tău. Astfel, compania ta va beneficia de plăți online, mobile banking, retrageri numerar, emiterea de cecuri sau bilete la ordin – toate adaptate specificului businessului tău. În plus, vei beneficia și de consultanță financiară pentru a te sprijini în dezvoltarea afacerii tale.
  • Acces la credite și finanțări - Un cont curent pentru IMM îți oferă posibilitatea de a accesa diverse soluții financiare, precum linii de credit, împrumuturi pentru investiții sau finanțare pentru capitalul de lucru. Un cont bine administrat îți poate crește șansele de obținere a unui împrumut!
  • Ușurință în gestionarea taxelor și impozitelor - Un cont curent pentru IMM poate fi folosit și pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor firmei.
  • Plăți și încasări rapide.
  • Siguranță și protecție financiară.
  • Posibilitatea de a organiza mai multe tipuri de conturi.
  • Acces la servicii suplimentare (mobile banking, internet banking, conturi de economii, depozite bancare cu dobandă, carduri de credit pentru firme și asigurări de afaceri).

Informații utile cont IMM online

  • Persoanele juridice (exclusiv societăți nefinanciare active*) cu acționariat format din unul sau mai mulți asociați, cu condiția ca toți asociații care dețin peste 20% să fie cetățeni români.
  • Administratorul cu puteri depline de reprezentare, cu condiția să fie cetățean român rezident.
  • În cazul societăților cu mai mult de un administrator, oricare dintre administratorii care îndeplinesc condițiile de mai sus.

*cu excepția entitățillor cu cod CAEN specific activităților de jocuri de noroc și pariuri.

  • CUI-ul societății;
  • Actul de identitate (CI-ul) al administratorului sau al reprezentantului legal, cu mențiunea că nu se acceptă noile cărți de identitate electronice;
  • Copie după actele de identitate ale asociaților (în cazul societăților cu asociați care dețin peste 20% din acțiuni).

Toate documentele încărcate în sistem trebuie să fie fotografiate sau scanate color