AI Banking
PREMIERĂ: clienții Libra sunt primii din România și printre puținii din Europa ce beneficiază de inteligență artificială de tip generativ bazată pe voce în aplicația de mobile banking.
AI Banking este un concept inovator care se bazează pe tehnologiile de inteligență artificială pentru a îmbunătăți serviciile financiare și a automatiza procesele din domeniul bancar.
Unul dintre cele mai importante avantaje ale AI Banking este îmbunătățirea experienței clientului. Asistentul virtual Libra oferă răspunsuri rapide și are capacitatea de a învăța din interacțiunile anterioare. Astfel, se poate adapta nevoilor fiecărui client pentru a veni cu recomandări personalizate și soluții financiare optime.
LIBRA VOICE
„Libra Voice” interacționează prin voce, în limba română, cu utilizatorii aplicației și oferă informații în format audio și text privind conturile și tranzacțiile, depozitele și creditele clientului, precum și alte analize și informații despre produsele și serviciile din oferta băncii.
”Libra Voice” se comportă precum un interlocutor uman și își adaptează de fiecare dată răspunsurile în funcție de context și stilul conversației. Informațiile oferite utilizatorilor ar putea să nu fie întotdeauna corecte sau complete, însă ”Libra Voice” își îmbunătățește constant performanțele pe măsură ce gradul de utilizare crește.
“Libra Voice” este disponibilă, în versiunea de testare, pentru toți clienții persoane fizice, titulari de cont. Acest serviciu se găsește în aplicația Libra Mobile Banking pe ecranul de start, iar activarea se face prin apăsarea butonului cu simbolul de microfon.
Adresează o întrebare

