Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI

Pachetul LibraFree
Gratuitate extinsa

Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

  • - sa portezi bani din alta banca
  • - sa-ti faci un cont de economii
  • - sa soliciti un credit online
  • [+] oferta completa
ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 3.52% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
CREDITE

0% comision acordare/administrare

Credite persoane fizice

Card de debit online si credit online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.
Mizam pe RAPIDITATE
  • Comision 3 lei pentru plati
    sub 50.000 lei
  • Zero comision depunere numerar
  • Zero costuri de deschidere cont
  • Platforma schimburi valutare (tranzactionare timp real)
  • [+] oferta completa
DEPOZITE
Dobanzi depozite persoane juridice 3.75% pentru
un depozit pe
18 luni in Lei
Cont online, credit online, depozite online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.

Directiva serviciilor de plati

Libra Internet Bank creste siguranta
tranzactiilor tale bancare

LIBRA INTERNET BANK implementeaza Directiva Serviciilor de Plati – cunoscuta sub denumirea de PSD2 (Directiva Serviciilor de Plati nr. 2366/2015 privind serviciile de plata in cadrul pietei interne, completata prin Regulamentul European nr. 389/2018 de completare a Directivei (UE) 2015/2366 cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru autentificarea stricta a clientilor si standardele deschise, comune si sigure de comunicare), transpusa in legislatia din Romania prin Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plata si pentru modificarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial nr. 913 din 13.11.2019.

Astfel, incepand cu 13 Decembrie 2019, urmare a noilor reglementari, Libra Internet Bank aduce o serie de schimbari in privinta platilor online, cu scopul cresterii sigurantei tranzactiilor si al respectarii noilor prevederi.

Directiva impune protejarea utilizatorilor, prin folosirea a minim 2 dintre cele 3 metode de autentificare pentru verificarea identitatii utilizatorilor:

  1. metodele bazate pe cunostinte (parole, PIN)
  2. metodele bazate pe posesie (dispozitiv de tip smartphone)
  3. metodele bazate pe identitate (biometrie).

Ca urmare, platile electronice vor necesita autentificarea prin 2 factori de securitate.


Noile reguli pentru Libra Internet Banking si Libra Mobile Banking

Autentificarea si efectuarea de tranzactii in Libra Internet Banking si Libra Mobile Banking se pot realiza numai cu Autentificarea Stricta a Clientului (autentificare SCA), cu PIN sau Biometrie (amprenta digitala ori recunoastere faciala), prin intermediul aplicatiei Libra Mobile Banking.

Alternativ, clientii care nu au aplicatia Libra Mobile Banking instalata sau care nu doresc autentificarea si realizarea de tranzactii prin PIN sau Biometrie (in calitate de al 2-lea factor de securitate), pot utiliza parola dinamica unica 3D-Secure prin SMS (OTP SMS).


Servicii noi – iti poti face conturile de plati accesibile online tertilor Prestatori de Servicii de Plata (PSP)

Noile servicii iti dau posibilitatea de a acorda, in baza consimtamantului tau expres, acces la conturile tale unei alte banci sau unui fintech (terti PSP), prestator al serviciilor de plata. In baza cererii si consimtamantului tau, banca va permite tertului PSP acces la datele din conturile tale. Astfel, vei putea beneficia de servicii noi oferite de terti PSP, precum:

  • serviciul de initiere plati – vei putea plati direct din contul tau curent, prin intermediul aplicatiei prestatorului serviciilor de plata
  • serviciul de informatii despre cont – vei putea vizualiza soldul si tranzactiile din contul tau de plati, prin intermediul aplicatiei informatice a prestatorului serviciilor de plata
  • confirmare disponibilitate fonduri – prestatorul serviciilor de plata va putea sa verifice disponibilitatea unei anumite sume, in contul tau.

Consimtamantul este valabil atat timp cat nu a fost revocat. Revocarea consimtamantului se poate face din aplicatia informatica a tertului PSP, prestator al serviciilor de plata.

Ai nevoie de ajutor?

08008 55555