Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei mobile LIBRAPAY

Data actualizarii : 17 martie 2020

1. LibraPay si acceptarea folosirii aplicatiei

Termenii si conditiile pentru Client (denumiti in continuare "Termenii") constituie un contract, legal incheiat intre LIBRA INTERNET BANK S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Bucuresti, sector 2, Calea Vitan nr 6-6A si dumneavoastra ("clientul"). Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni inainte de a decide daca ii acceptati si continuati procesul de inregistrare. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a notei de informare privind datele personale in cadrul Libra Pay, va rugam sa nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau orice alte elemente cuprinse in aplicatie.

Daca in orice moment dupa inregistrarea in aplicatia Libra Pay decideti ca nu mai sunteti de acord cu prezentii termeni, aveti posibilitatea sa dezinstalati aplicatia.

DAND CLICK PE BUTONUL "SUNT DE ACORD" DE MAI JOS, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA LIBRA PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII DE UTILIZARE SI NOTA DE INFORMARE PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL.

Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei Libra Pay, asa cum sunt prezentati in prezentul document, sunt si vor fi guvernati si interpretati in conformitate cu legea romana.

Termenii stabilesc modul in care puteti utiliza cardurile LIBRA INTERNET BANK in aplicatia Libra Pay. Termenii se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale LIBRA INTERNET BANK aplicabile Persoanelor Fizice. Toate aceste documente sunt disponibile pe site-urile bancii: https://www.librabank.ro.

Pentru a putea folosi aplicatia, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de serviciile prezente in cadrul Aplicatiei, este necesar sa fiti client al LIBRA INTERNET BANK si sa detineti cel putin un card de debit sau de credit, emis pe persoana fizica.

Prin inregistrarea in aplicatie confirmati ca aveti varsta de 18 ani impliniti si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de Libra Pay.

LIBRA INTERNET BANK depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. LIBRA INTERNET BANK va monitoriza modul Dumneavoastra de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.

2. Ce este Libra Pay?

Libra Pay este o aplicatie informatica securizata, sub forma unui portofel digital, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet, unde utilizatorii pot avea urmatoarele optiuni, fara insa a se limita la cele de mai jos:

  • pot adauga carduri emise pe numele lor de catre LIBRA INTERNET BANK, cu care ulterior pot efectua plati contactless (NFC);
  • vizualizarea detaliilor cardurilor adaugate si tranzactiile efectuate cu aceste carduri, inclusiv soldul acestora, precum si a unei statistici a cheltuielilor efectuate cu cardul

Utilizatorii pot consulta detalii despre aplicatia Libra Pay si functionalitatile acesteia pe https://www.librabank.ro/librapay.

Platile contactless (NFC) sunt disponibile in aplicatie doar pentru utilizatorii de telefoane mobile cu sisteme de operare Android.

Aplicatia poate fi utilizata pe sistemele de operare Android si este necesar sa fie instalata din magazinele dedicate (Google Play Store- pentru Android). LIBRA INTERNET BANK isi rezerva dreptul de a adauga noi functionalitati ale aplicatiei, pe care le va aduce la cunostinta utilizatorilor in cadrul aplicatiei.

3. Cum accesezi Libra Pay?

A)Inregistrarea si identificarea utilizatorului

Pentru inregistrarea in aplicatia Libra Pay este necesar ca utilizatorul sa deschida aplicatia si sa scaneze cardul MasterCard oferit de LIBRA INTERNET BANK pe care doreste sa-l inroleze.

B) Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea Libra Pay

Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La adaugarea primului card in aplicatia Libra Pay se verifica daca telefonul este securizat. Ulterior adaugarii primului card, la fiecare accesare a aplicatiei se verifica securizarea telefonului.

Metoda de securizare aleasa va fi utilizata si la autentificarea platilor contactless si a transferurilor.

Sunteti de acord si intelegeti ca dumneavoastra sunteti responsabil(a) pentru pastrarea confidentialitatii datelor de conectare asociate utilizarii de catre dumneavoastra a aplicatiei Libra Pay si pentru luarea tuturor masurilor rezonabile pentru a pastra confidentialitatea acestor informatii.

Va obligati sa notificati LIBRA INTERNET BANK imediat, fara intarzieri nejustificate, atunci cand sesizati lipsa, furtul, insusirea ilegala sau utilizarea neautorizata a Datelor dumneavoastra de conectare, precum si a telefonului mobil pe care il utilizati pentru accesarea Libra Pay. De asemenea, sunteti de acord sa notificati LIBRA INTERNET BANK imediat, fara intarzieri nejustificate, in acelasi mod cu privire la orice alta incalcare a securitatii in legatura cu Serviciul despre care aveti cunostinta.

LIBRA INTERNET BANK isi rezerva dreptul de a suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastra in cazurile in care suspecteaza compromiterea securitatii acestora sau existenta unei utilizari neautorizate sau frauduloase.

LIBRA INTERNET BANK va va informa in prealabil sau, daca acest lucru nu este posibil, imediat dupa suspendarea utilizarii datelor dumneavoastra de conectare sau a Contului, specificand motivele suspendarii, cu exceptia cazului in care furnizarea acestor informatii ar putea compromite masurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. LIBRA INTERNET BANK va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastra ori va va pune la dispozitie Date de conectare noi sau un Cont nou, in cel mai scurt timp posibil, dupa eliminarea motivelor care au determinat suspendarea initiala.

C). Inrolarea cardului

Utilizatorii pot adauga in Libra Pay doar carduri MasterCard emise de LIBRA INTERNET BANK daca sunteti:

  • persoana fizica- cardurile emise pe numele titularului si cardurile suplimentare (card emis de banca pe contul clientului, la cererea acestuia, pe numele unei terte persoane desemnate de catre client), inregistrate in sistemul bancii ca atare;

Utilizatorii pot inrola in aplicatia Libra Pay carduri LIBRA INTERNET BANK prin urmatoarea modalitate: deschiderea aplicatiei Libra Pay, apropierea cardului de spatele telefonului si scanarea NFC a cardului sau introducerea manuala a datelor.

Ulterior adaugarii cardului in aplicatia Libra Pay, utilizatorul trebuie sa confirme inrolarea cardului din aplicatia de internet banking, prin apasarea butonului de "Confirma card".

Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, pentru efectuarea platilor contactless (NFC) adaugarea cardului si validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (numar de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

Prin validarea cardului, utilizatorul intelege ca acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operatiuni financiare, de exemplu si fara a se limita la acestea: plata contactless,la vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card), la vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, la vizualizarea soldului cardului.

4. Ce poti face in aplicatia Libra Pay?

Mai jos sunt descrise functionalitati disponibile in aplicatia Libra Pay. Acestea se pot completa cu noi functionalitati, comunicate pe pagina https://www.librabank.ro/librapay

A) Plati cu telefonul
Utilizatorul poate efectua plati contactless (NFC) cu oricare dintre cardurile inrolate in dispozitivele cu sistem de operare Android si cu tehnologie NFC incoroprata. Mai multe detalii pe pagina din website.

Plafoanele zilnice de tranzactionare setate la nivelul cardurilor se vor mentine si la utilizarea cardurilor in aplicatia Libra Pay.

B) Vizualizare istoric tranzactii, soldul cardurilor

Utilizatorul poate vizualiza tranzactiile efectuate pentru oricare dintre cardurile adaugate in aplicatia Libra Pay de exemplu si fara a se limita la: ridicari de numerar de la ATM, plati la terminalele POS ale comerciantilor, plati Internet, plati cu aplicatia Libra Pay. Totodata, utilizatorul va putea vizualiza cheltuielile efectuate cu cardurile inrolate in aplicatie, grupate pe categorii de cheltuieli.

Utilizatorii pot vizualiza soldul disponibil al cardului pentru orice card Libra MasterCard inrolat in Libra Pay.

5. Declaratii si garantii

La momentul inregistrarii in vederea utilizarii aplicatiei Libra Pay, declarati si garantati urmatoarele:

  • ca aveti dreptul, autoritatea si capacitatea deplina de exercitiu in vederea accesarii si utilizarii aplicatiei;
  • ca sunteti titularul cardurilor pe care le adaugati in aplicatia Libra Pay;
  • ca nu comunicati parola de deblocare a telefonului unei terte persoane, intrucat prin divulgarea acesteia va expuneti riscului de utilizare a cardurilor la plata de catre alte Sunteti exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea in siguranta a datelor introduse in aplicatia Libra Pay si a parolei de deblocare a telefonului. Mai mult, sunteti responsabil pentru activitatile de orice natura ce au loc in contul dumneavoastra;
  • va obligati sa ne anuntati imediat de orice utilizare neautorizata a contului dumneavoastra sau de orice incalcare a securitatii contului de care deveniti constient sau pe care in mod rezonabil ar trebui sa o suspectati. Cu toate acestea, indiferent de aceasta notificare, nu vom raspunde pentru pierderile pe care ati putea sa le suportati ca urmare a utilizarii neautorizate a contului dumneavoastra (indiferent daca o astfel de utilizare se produce cu sau fara cunostinta dumneavoastra);
  • va obligati sa ne anuntati in cazul lipsei, pierderii sau furtul telefonului mobil pe care este instalata aplicatia Libra Pay;
  • sa dezinstalati aplicatia in cazul in care telefonul pe care ati instalat-o initial nu va mai apartine sau nu il mai utilizati;
  • ca nu veti falsifica sau oferi informatii eronate despre identitatea sau intentiile dumneavoastra in legatura cu orice ar avea legatura cu aplicatia;
  • ca nu veti transmite, distribui sau oferi orice informatii sau materiale care sunt in tot sau in parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care incalca ordinea publica si bunele moravuri;
  • ca veti asigura si mentine securitatea fizica si logica a telefonului, conform recomandarilor producatorului si a bunelor practice;
  • sa actualizati sistemul de operare conform recomandarilor producatorului si sa utilizati doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producator;
  • sa nu inhibati protectiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de producatorul de telefoane;
  • ca veti instala Libra Pay doar din magazinele dedicate-Google Play Store si App Store, Romania, publicate de LIBRA INTERNET BANK;
  • sa nu instalati aplicatii din surse neoficiale, acestea ar putea compromite securitatea aplicatiei;
  • ca nu veti incalca orice drept prevazut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidentialitatea sau datele cu caracter personal ale altora;
  • ca nu veti utiliza continutul aplicatiei pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite;
  • ca veti accesa conturile deschise pe numele dumneavoastra in calitate de utilizator al aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice si veti pastra confidentialitatea acestor date;
  • confirmati ca ati citit prezentii Termeni, ca sunteti de acord cu acestia si cu prelucrarea datelor cu caracter personal mentionate in cuprinsul Notei de informare privind prelucrarea a datelor cu caracter personal in cadrul Libra Pay, in vederea utilizarii aplicatiei;
  • prin utilizarea aplicatiei nu veti incalca nicio lege sau regulament al tarii in care domiciliati, dumneavoastra fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor si regulamentelor locale.

6. Incetarea sau modificarea Libra Pay

Incetarea utilizarii Libra Pay de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:

  • la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul utilizat;
  • din initiativa bancii, daca se constata ca utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natura bancii, precum si prezentii Termeni;
  • cand inceteaza relatia de afaceri intre client si LIBRA INTERNET BANK.

De asemenea, putem suspenda sau modifica aplicatia Libra Pay din motive rezonabile inclusiv cand necesita lucrari de reparatii sau intretinere. Putem sa adaugam periodic functii noi si nu avem obligatia sa oferim nicio functie specifica prin aplicatia Libra Pay. Ne rezervam dreptul de a putea retrage aplicatia Libra Pay prin transmiterea unei notificari cu cel putin 60 de zile inainte de data retragerii.

Putem sa modificam oricand acesti Termeni, publicand Termenii modificati in aplicatia Libra Pay. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei si/sau prin alta metoda de comunicare utilizand datele de contact declarate la deschiderea relatiei de afaceri cu banca.

Daca nu veti fi de acord cu Termenii revizuiti, aveti posibilitatea de a dezinstala oricand aplicatia Libra Pay, dezactivarea operand cu efect imediat. In cazul in care vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie in aplicatie, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.

7. Proprietatea intelectuala

Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul aplicatiei si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Bancii. Fac exceptie informatiile, elementele grafice apartinand altor entitati, care sunt proprietatea partenerilor.

Utilizatorul accepta ca orice software folosit in legatura cu serviciile oferite in aplicatie contine informatii confidentiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si altelegi aplicabile.

Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei aplicatii, in parte sau complet.

Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicatiei.

LIBRA INTERNET BANK S.A. nu isi asuma raspunderea pentru urmatoarele:

Serviciul Libra Pay are in vedere doar uzul dumneavoastra personal. Nu toate serviciile Libra Pay vor functiona cu toate echipamentele mobile. Detalii aici.

LIBRA INTERNET BANK S.A. nu poate garanta functionarea aplicatiei mobile in mod continuu sau fara aparatia unor erori de programare, de asemena nu poate garanta implementarea imediata a solutiilor tehnice pentru indreptarea erorilor aparute/reclamate.

Utilizatorul aplicatiei este responsabil pentru utilizarea acesteia. LIBRA INTERNET BANK nu poate fi tinuta responsabila pentru efectele generate de utilizarea aplicatiei de catre utilizator sau terti, in alte conditii fata de cele regasite in prezentul document,de costurile generate de utilizarea aplicatiei sau de accesul tertilor la anumite informatii personale si/sau confidentiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicatiei. Pentru limitarea unor potentiale prejudicii aduse de utilizarea aplicatiei de catre terti, LIBRA INTERNET BANK va recomanda sa nu instrainati/imprumutati telefonul, sa nu divulgati metoda de deblocare a dispozitivului si sa nu oferiti cardul altor persoane.

LIBRA INTERNET BANK nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel, LIBRA INTERNET BANK nu este responsabila de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzand dar fara a se limita la orice bresa de securitate cauzate de virusi, erori, inselaciuni, falsificare, omitere, intrerupere, defectiune, intarziere in operatiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cadere a retelei sau orice alta defectiune tehnica produsa.

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau dauna pe care noi sau dumneavoastra nu am putut sa o prevedem in limite rezonabile la data la care ati inceput sa folositi Libra Pay sau care nu se afla sub controlul nostru.

De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

  • nicio pierdere sau dauna (morala sau patrimoniala) datorata nerespectarii prezentilor Termeni;
  • orice pierdere sau corupere a continutului dumneavoastra sau a altor date ale dumneavoastra, daca pierderea sau coruperea respectiva nu este cauzata de noi sau nu se afla sub controlul nostru in limitele rezonabilului. De asemenea, va punem in vedere ca LIBRA INTERNET BANK nu raspunde fata de dumneavoastra si/sau fata de terte parti pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fara a se limita la pierderi de profit, castiguri nerealizate si/sau nefructificarea unor oportunitati de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastra ca urmare a lipsei de folosinta a aplicatiei si a serviciilor sau de calitatea necorespunzatoare a aplicatiei

9. Legea aplicabila

In cazul aparitiei unui conflict/neintelegeri legata de utilizarea aplicatiei, vom incerca solutionarea conflictului respectiv pe cale amiabila, negocierile in acest sens fiind guvernate de buna credinta.

Toate disputele vor fi solutionate in instantele competente conform legii.

10. Asistenta

Daca aveti orice problema legata de functionarea aplicatiei Libra Pay, ne puteti contacta la adresa de email info...librabank.ro sau la numerele de telefon:

  • 021 208 80 88 Apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila, suport 24/7
  • 021 202 69 99 Apelabil din orice retea, inclusiv international, suport 24/711.

11. Forta Majora si cazul fortuit

LIBRA INTERNET BANK nu este raspunzatoare fata de utilizator pentru neindeplinirea oricarei obligatii in caz de forta majora/caz fortuit si in general in cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cat si pentru operarea si conexiunea altor retele nationale sau straine si pentru activitatile si actiunile lor in general.

Caz de forta majora/de caz fortuit poate fi, de exemplu,dar nu limitativ: stare de razboi (fie declarat sau nu), conflict armat, revolutie, insurectie, actiuni sau amenintari militare sau teroriste, sabotaj, tulburari civile, greve sau alte actiuni in campul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburari solare sau meteorologice, urgente publice sau orice alta Intamplare, care este dincolo de controlul bancii.

© 2020 LIBRA INTERNET BANK. Toate drepturile rezervate