Libra Internet Bank

Protecția consumatorului

Clientul reprezintă valoarea cea mai
importantă pentru noi

Conformitate Libra Bank

În cazul în care consideri că banca a procedat greșit într-o anumită situație, te rugăm să ne trimiți o reclamație.


În cazul în care dorești să apelezi la alte instituții de protecție a consumatorului, găsești mai jos date utile de contact:

  • Telefon Info-consumator: 021 9551
  • Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului: www.anpc.gov.ro
  • Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar: www.csalb.ro

Raportările privind încălcări ale legii se pot transmite:


Acest canal de raportare este instituit în conformitate cu Legea nr. 361/2022 privind protecţia avertizorilor în interes public și se adresează persoanelor care doresc să raporteze încălcări ale legii care s-au produs în cadrul sau de către Libra Internet Bank, fără teamă de represalii. Prin încălcări ale legii se înțeleg acele fapte care constituie nerespectări ale dispozițiilor legale din orice domeniu. Cu titlu de exemplu enumerăm următoarele (lista nefiind exhaustivă): spălarea banilor, fraudă, mită sau corupție, abuz de piață, protecția consumatorilor, furt, discriminare, hărțuire, etc. Acest canal de raportare oferă posibilitatea înregistrării unei sesizări în mod nominal sau în mod anonim, fiind declanșată o investigație indiferent de modul în care a fost făcută sesizarea.

Dacă avertizorul consideră că nu poate utiliza canalul pus la dispoziție de către Libra Internet Bank, acesta poate utiliza canalele de raportare externă instituite de către Agenția Națională de Integritate (https://avertizori.integritate.eu) sau orice alte autorități competente în materie.

*Acest canal nu este destinat reclamațiilor comerciale, care sunt înregistrate prin intermediul canalului dedicat: reclamatii@librabank.ro.