Securitate si conectare in Libra mobile banking

Accesul la aplicatia Libra Mobile Banking este disponibil pentru clientii Libra Internet Bank care au activat serviciul de Internet banking.

Aplicatia Libra Mobile Banking este optimizata pentru smartphone cu sistem de operare iOS (versiunea iOS 8.0 sau superioara) sau Android (versiunea Android 5.0 sau superioara).

1 Conectarea la aplicatia Libra mobile banking se face in conditii de siguranta optima, atat pe baza de Id utilizator si parola criptata, cat si prin setarea unui cod PIN sau prin date biometrice. Pastreaza confidentiale Id-ul de utilizator si parola sau PIN-ul.

2 In cazul autentificarii cu Id utilizator si parola, ti se va solicita si un cod de 6 cifre trimis prin SMS, pe numarul tau de telefon declarat.

In cazul in care ramai logat fara activitate timp de 10 minute, aplicatia Libra Mobile Banking se va deconecta automat.

Totodata, ai la dispozitie un control suplimentar pentru operatiunile derulate pe conturile tale: iti poti activa prin platforma web de Internet banking alerte pe telefon sau email privind procesarea operatiunilor.

1
2

Inregistrare dispozitiv mobil

1 Dupa autentificarea cu Id utilizator si parola, vei fi indrumat sa iti inregistrezi dispozitivul mobil, daca acesta nu este deja inregistrat. Poti opta pentru a inregistra mai tarziu dispozitivul mobil.

2 Inregistrarea dispozitivului mobil implica setarea unui cod PIN de 4 cifre. Acest cod PIN va putea fi folosit ulterior pentru o autentificare mai rapida in aplicatie. Autentificarea cu PIN poate fi efectuata numai de pe dispozitivele mobile inregistrate.

3 Dupa setarea codului PIN, vei putea sa iti activezi si autetniticarea cu date biometrice (amprenta si/sau Face ID).

4 In urma inregistrarii dispozitivului mobil vei accesa direct sumarul conturilor tale. Daca ai mai multi utilizatori, vei putea comuta intre ei din bara de sus (daca este cazul).

1
2
3
4

Autentificare cu PIN

1 Pe dispozitivele inregistrate vei fi recunoscut la accesarea aplicatiei, urmand sa te conectezi folosind metoda preferata (date biometrice sau PIN).

2 In cazul in care nu ai selectat un alt tip de autentificare sau dispozitivul tau nu permite asta, ti se va cere codul PIN setat in procesul de inregistrare dispozitiv mobil.

3 Daca prin utilizatorul tau ai acces si la alte conturi de utilizator, ti se va afisa un ecran in care vei selecta utilizatorul pentru care doresti sa accesezi conturile sau sa faci operatiuni.

4 Apoi vei intra in sumarul conturilor pentru utilizatorul selectat anterior (daca este cazul). Daca ai mai multi utilizatori, vei putea comuta intre ei din bara de sus (daca este cazul).

1
2
3
4

Autentificare cu biometrie

1 In cazul in care ai activata autentificarea in Libra Mobile Banking cu date biometrice (amprenta sau Face ID), dispozitivul iti va afisa metoda respectiva de autentificare.

2 Dupa validarea identitatii vei avea acces la functionalitatile aplicatiei. In cazul in care nu poti valida autentificarea cu biometrie poti reveni la autentificarea cu PIN sau parola.

1
2

Meniul principal

1 Poti accesa toate functionalitatile aplicatiei folosind butonul de meniu aflat in coltul din dreapta sus. Pentru o navigabilitate mai facila intre anumite sectiuni ale aplicatiei, poti utiliza si meniul rapid situat in partea de jos a ecranului

2 Din meniul principal ai acces catre:

  • Mesaje (mesaje si informari din partea bancii)
  • Sumar conturi (lista cu toate conturile tale)
  • Plati si transferuri (plati in lei, valuta, transferuri intre conturi proprii, plati recurente)
  • Schimburi valutare (schimburi valutare intre conturile pe care le detii)
  • Economii (depozite si conturi de economii, portare in contul de economii nelimitat)
  • Investitii (investitii bursiere prin TradeVille)
  • Carduri (lista cu toate cardurile tale si functionalitati specifice)
  • Autorizari (platile care necesita autorizare si istoricul ordinelor)
  • Extrase de cont (istoricul extraselor de cont si generare extras nou)
  • eSign (semnare electronica de documente)
  • Configurari (configurare login, istoric login, date personale, preferinte privind comunicarea)
  • Dobanzi depozite (informatii despre dobanzile la depozite)
  • ATM si sucursale (locatii si contact sucursale si ATM-uri)
  • Curs valutar (cursurile valutare)
  • Contact (informatii de contact Libra Internet Bank)
1
2

Configurari login

1 In meniul "Configurari" › "Configurare login" › "Autentificare" ai acces la toate setarile legate de autentificare: definire sau modificare alias, schimbare parola, schimbare PIN, login cu date biometrice. Daca dispozitivul tau nu a fost inregistrat, poti face acest lucru din aceasta sectiune. De asemenea tot de aici poti controla afisarea de notificari PUSH din partea aplicatiei.

2 Iti poti defini un alias de utilizator (nume prietenos care poate fi utilizat la conectare in locul Id-ului de utilizator) sau iti poti modifica aliasul actual.

3 Iti poti schimba parola de conectare foare usor din "Configurari" › "Schimba parola".

4 De asemenea iti poti schimba si PIN-ul, daca dispozitivul este inregistrat. Vezi cum se inregistreaza dispozitivul mobil.

5 In "Configurari" › "Manager dispozitive" vezi dispozitivele (smartphone, tablete) pe care le-ai inregistrat in vederea autentificarii in Libra mobile banking cu PIN sau date biometrice. Aici poti sterge dispozitivele pe care nu le mai utilizezi.

6 Sectiunea "Utilizator unic" este disponibila daca esti imputernicit pe conturile mai multor clienti Libra Internet Bank. Aici poti alege sa te autentifici pe toate aceste conturi cu un singur Id de utilizator. O data aleasa, aceasta facilitate nu mai poate fi dezactivata.

1
2
3
4
5
6

Sumar conturi

1 In sumarul conturilor ai acces la toate conturile tale deschise la Libra Internet Bank, inclusiv conturi in valuta, conturi de economii, depozite sau credite. De asemenea tot aici vei vedea si eventualele restante la credite, daca acestea exista.

2 Vezi dintr-o privire soldurile tale, putand sa deschizi in acelasi ecran detaliile fiecarei categorie de conturi.

3 Poti intra desigur pe fiecare cont pentru a vedea mai multe detalii, istoricul tranzactiilor pe acel cont, pentru a initia operatiuni sau alte actiuni specifice contului.

1
2
3

Detaliile unui cont

1 In ecranul de detalii ale unui cont vezi toate informatiile reprezentative pentru acel cont: IBAN, actiuni specifice contului (plata din acel cont, constituire depozit, extrase de cont, schimb valutar).

2 Ai posibilitatea de a trimite IBAN-ul catre altcineva prin SMS, Whatsapp si Email, sau il pot copia pur si simplu.

3 Daca apesi pe butonul "Mai multe" din zona de actiuni specifice contului vei putea accesa mai multe functionalitati, cum ar fi generarea unui nou extras de cont.

4 In istoricul tranzactiilor ti se vor afisa in mod implicit toate tranzactiile efectuate pe acel cont in ultimele 90 de zile, dar poti filtra sau cauta tranzactii folosind butonul cu simbol de lupa.

1
2
3
4

Alimentare cont prin card

Iti poti alimenta instant contul prin efectuarea unei plati cu cardul altei banci (plata de tip e-commerce) direct catre contul tau Libra Internet Bank.

1 Alimentarea contului prin card se poate initia din sectiunea "Mai multe" a fiecarui cont › "Alimenteaza cont prin card".

2 Pentru a initia plata, trebuie introdusa suma pe care vrei sa o transferi si acceptati termenii si conditiile. Din acest ecran se mai poate schimba contul beneficiar daca este necesar.

3 In ecranul de plata cu cardul vei introduce datele cardului si vei putea initia plata.

1
2
3

Plati in lei

Pentru realizarea unui ordin de plata in lei selecteaza optiunea "Plati in lei" din meniul "Plati si transferuri" sau intra direct din "Sumar conturi" in contul din care vrei sa faci plata si apasa pe butonul albastru "Efectueaza o plata". Aceasta optiune permite transferul de lei din contul tau catre un alt cont bancar in lei.

  • Platile intre conturi deschise la Libra Internet Bank vor fi procesate imediat dupa semnare, indiferent de zi si ora.
  • Platile catre conturi din alte banci vor debita imediat contul platitorului, indiferent de zi si ora, urmand a fi decontate in urmatoarea sesiune interbancara Transfond.
  • In zile lucratoare, la platile semnate intre orele 00:00-24:00, data valutei va fi ziua curenta.
  • La platile semnate intr-o zi nelucratoare, indiferent de ora, data valutei va fi urmatoarea zi lucratoare.

1 Efectuarea unui ordin de plata necesita completarea urmatoarelor campuri: "Cont platitor", "Beneficiar", "Suma", "Detalii", "Data executare" (daca se doreste ca ordinul sa fie efectuat intr-o alta zi in viitor), "Tip plata" (se va selecta "Urgenta" daca se doreste ca plata sa fie procesata mai rapid, sau "Instant" pentru procesare in 10 secunde, inclusiv noaptea si in weekend).

O plata poate fi definita ca fiind recurenta, daca se doreste ca aceeasi plata sa se repete automat la un interval stabilit de timp.

2 Contul platitor se va selecta prin intermediul unei ferestre de tip pop-up, care contine toate conturile tale din care poti face plati in lei.

3 Beneficiarul se va selecta prin intermediul unei ferestre de tip pop-up, care contine toti beneficiarii cu conturi in lei pe care i-ai salvat, dar poti alege si sa introduci un beneficiar nou, al cauri cont IBAN nu se regaseste in lista.

4 Dupa completarea tuturor campurilor necesare si dupa ce apesi pe butonul "Continua" vei ajunge in pagina de verificare a datelor introduse anterior. Poti modifica ordinul de plata apasand pe butonul "Modifica" sau poti trimite oridunul de plata spre procesare apasand pe "Semneaza".

Tranzactiile efectuate pe conturi de PJ sau cele care necesita semnaturi suplimentare trebuie autorizate pentru procesare din sectiunea "Autorizari". Aceste operatiuni au denumirea "Salveaza" pe butonul de confirmare a tranzactiei.

1
2
3
4

Plati in valuta

Pentru realizarea unui ordin de plata in valuta selecteaza optiunea "Plati in valuta" din meniul "Plati si transferuri" sau intra direct din "Sumar conturi" in contul din care vrei sa faci plata si apasa pe butonul albastru "Efectueaza o plata". Aceasta optiune permite transferul de valuta din contul tau catre un alt cont bancar in aceeasi valuta.

Platile intre conturi deschise la Libra Internet Bank vor fi procesate imediat dupa semnare, indiferent de zi si ora.
Platile in valuta catre conturi din alte banci vor debita imediat contul platitorului, indiferent de ziua si ora semnarii, iar decontarea lor se va efectua astfel:

  • Platile in EUR si USD semnate pana la ora 17:00 se deconteaza cel tarziu in ziua bancara imediat urmatoare, corespunzator valutei respective.
  • Platile in alte valute semnate pana la ora 12:00 se deconteaza cel tarziu in doua zile bancare urmatoare, corespunzator valutei respective.
  • Pentru platile urgente semnate dupa ora 12:00, contactati sucursala/Divizia Trezorerie pentru a vi se confirma posibilitatea decontarii urgente.

1 Efectuarea unui ordin de plata necesita completarea urmatoarelor campuri: "Cont platitor", "Beneficiar", "Suma", "Detalii", "Data executare" (daca se doreste ca ordinul sa fie efectuat intr-o alta zi in viitor), "Tip plata" (se va selecta "Urgenta" daca se doreste ca plata sa fie procesata mai rapid), "Taxa suportata de".

  • OUR - comisioanele sunt suportate de catre ordonatorul platii, acestea urmand a se debita din contul lui (inclusiv comisionale bancilor corespondente).
  • BEN - comisioanele sunt suportate de catre beneficiarul platii, acestea urmand a se scadea din suma de transferat (inclusiv comisionele bancilor corespondente).
  • SHA - comisioanele sunt suportate separat. Cele ale CBG de catre ordonator, iar cele ale bancii corespondente de catre beneficiar.

O plata poate fi definita ca fiind recurenta, daca se doreste ca aceeasi plata sa se repete automat la un interval stabilit de timp.

2 Contul platitor se va selecta prin intermediul unei ferestre de tip pop-up, care contine toate conturile tale din care poti face plati in valuta.

3 Beneficiarul se va selecta prin intermediul unei ferestre de tip pop-up, care contine toti beneficiarii cu conturi in valuta pe care i-ai salvat, dar poti alege si sa introduci un beneficiar nou, al cauri cont IBAN nu se regaseste in lista.

4 Dupa completarea tuturor campurilor necesare si dupa ce apesi pe butonul "Continua" vei ajunge in pagina de verificare a datelor introduse anterior. Poti modifica ordinul de plata apasand pe butonul "Modifica" sau poti trimite oridunul de plata spre procesare apasand pe "Semneaza".

Tranzactiile efectuate pe conturi de PJ sau cele care necesita semnaturi suplimentare trebuie autorizate pentru procesare din sectiunea "Autorizari". Aceste operatiuni au denumirea "Salveaza" pe butonul de confirmare a tranzactiei.

1
2
3
4

Definire beneficiari noi

1 Poti defini un beneficiar nou direct din fereastra de selectare beneficiar atunci cand faci un ordin de plata, apasand pe "Beneficiar nou" langa campul de cautare.

2 Pentru platile in lei, beneficiarul nou introdus va fi implicit de tip "beneficiar intern", validarile facandu-se in functie de IBAN-ul introdus.

3 Pentru platile in valuta, beneficiarul nou introdus va fi implicit de tip "beneficiar intern" sau "beneficiar extern", validarile facandu-se in functie de contul introdus, astfel:

  • Daca in campul "Cont" se introduce un IBAN valid SEPA, informatiile legate de banca beneficiarului se vor completa automat si vor putea fi vizualizate in detaliile finale ale ordinului.
  • Daca in campul "Cont" se introduce un cont care nu este recunoscut ca fiind IBAN si/sau SEPA, vor fi afisate toate campurile necesare efectuarii platii catre acest beneficiar.

4 De asemenea ai acces la managementul beneficiarilor si din sectiunea "Beneficiari" aflata in meniul "Plati si transferuri".

Beneficiarii noi introdusi in fluxurile de plata pot fi salvati pentru plati ulterioare.

1
2
3
4

Transfer intre conturi proprii

Pentru realizarea unui ordin de plata intre conturile proprii, selecteaza optiunea “Transfer conturi proprii” din meniul “Plati si transferuri”. Prin aceasta optiune poti face transfer doar intre conturile proprii de aceeasi valuta.

  • Platile intre conturi deschise la Libra Internet Bank vor fi procesate imediat dupa semnare, indiferent de zi si ora.
  • In zile lucratoare, la platile semnate intre orele 00:00-24:00, data valutei va fi ziua curenta.
  • La platile semnate intr-o zi nelucratoare, indiferent de ora, data valutei va fi urmatoarea zi lucratoare.

1 Pentru a efectua un transfer intre doua conturi proprii, trebuie sa selectezi contul din care vrei sa faci transferul si contul in care doresti sa ajunga banii, sa introduci suma si apoi sa apesi "Continua".

2 In urmatorul ecran poti verifica daca ai selectat corect conturile si daca ai introdus suma dorita, urmand ca la apasarea butonului "Semneaza" ordinul sa se trimita spre procesare.

Tranzactiile efectuate pe conturi de PJ sau cele care necesita semnaturi suplimentare trebuie autorizate pentru procesare din sectiunea "Autorizari". Aceste operatiuni au denumirea "Salveaza" pe butonul de confirmare a tranzactiei.

3 La finalul fiecarei operatiuni vei fi intampinat de un ecran de confirmare, din care vei putea naviga spre alte sectiuni relevante.

1
2
3

Plati recurente

Poti defini o plata ca fiind recurenta (repetitiva) din ecranul de creare a unei plati (in lei sau in valuta), apasand pe "Definesc plata ca fiind recurenta".

1 In meniul “Plati si transferuri” › "Plati recurente" vei gasi lista tuturor platilor tale recurente (daca exista). Si de aici poti initia plati recurente in lei sau in valuta.

2 Poti alege ca recurenta platii sa fie saptamanala, lunara sau anuala. De asemenea poti alege data sfarsitului recurentei sau sa fii notificat prin email inainte de efectuarea fiecarei plati recurente.

In cazul in care nu vei avea bani in cont, pentru a te asigura ca plata se va face imediat ce vei avea sold disponibil, poti selecta un numar de zile in care plata recurenta sa se reincerce automat.

1
2

Schimburi valutare

Pentru realizarea unui ordin de vanzare/cumparare valuta sau conversie valutara selecteaza optiunea "Schimburi valutare" din meniul principal.

1 Selecteaza pe rand contul de vanzare, apoi cel de cumparare si, in functie de contul de vanzare al valutei pe care l-ai ales, sistemul va permite realizarea unui ordin de plata de tipul: vanzare, cumparare sau conversie valuta.

3 Dupa selectarea conturilor vei putea introduce un curs negociat (daca este cazul), suma vanduta/ suma cumparata si data valutei.

Schimburile valutare la curs standard vor fi procesate imediat dupa semnare, indiferent de zi si ora, astfel:

  • Cele semnate in zile lucratoare intre orele 00:00-24:00 vor avea ca data a valutei ziua curenta.
  • Cele semnate in afara intervalului 08:00-18:00 si in zile nelucratoare se vor procesa la cursul de schimb practicat de banca la momentul semnarii ordinului.
  • Cele semnate in afara intervalului 08:00-18:00 si in zile nelucratoare nu pot depasi valoarea totala de 5000 EUR / client (echivalent in moneda tranzactionata).

Schimburile valutare la curs negociat se pot semna numai in zile lucratoare in intervalul 08:00-18:00 (in afara acestui interval, caseta de rata negociata fiind inactiva).

4 In ecranul urmator vei putea verifica daca ai introdus corect toate datele, le vei putea modifica daca este cazul si vei putea finaliza ordinul apasand pe butonul "Semneaza".

Tranzactiile efectuate pe conturi de PJ sau cele care necesita semnaturi suplimentare trebuie autorizate pentru procesare din sectiunea "Autorizari". Aceste operatiuni au denumirea "Salveaza" pe butonul de confirmare a tranzactiei.

1
2
3
4

Economisire

1 Iti punem la dispozitie si separat conturile tale de economii si depozitele, in sectiunea "Economisire". De aici poti vizualiza detaliile acestora sau poti efectua noi depozite si conturi de economii. Depozitele sunt afisate in ecrane separate, in functie de valutele disponibile: Lei, EUR, USD.

2 In pagina de detalii ale unui cont de economii ai acces la operatiunile specifice acestuia: retragere de bani, adaugare de bani, portare (prin plata cu cardul din contul altei banci). De asemenea poti vizualiza sau genera extrase de cont.

3 In pagina de detalii ale unui depozit poti vizualiza informatiile aferente, poti retrage bani din depozit (daca este eligibil) sau poti lichida depozitul prin apasarea butonului "Lichideaza depozitul" (dupa acceptarea conditiilor contractuale).

Poti retrage bani din depozit prin actionarea slider-ului situat sub "Total depozit" sau prin apasarea butonului "Retrage".

4 In ecranul de retragere bani din depozit vei putea selecta suma dorita prin utilizarea slider-ului sau prin introducerea exacta a sumei in campul "Suma de retras". In functie de suma introdusa se calculeaza dobanda salvata in urma operatiunii de retragere din depozit.

5 Dupa ce apesi pe butonul "Continua" din ecranul de selectare a sumei dorite vei ajunge in ecranul de semnare a retragerii din depozit. Dupa acest pas depozitul va fi diminuat iar suma respectiva se va regasi pe contul tau curent.

6 In sectiunea principala de economisire ai posibilitatea sa constitui un nou depozit, sa deschizi un cont de conomii sau sa sa portezi bani in contul de economii existent, prin utilziarea butonului rosu "+" din coltul dreapta jos.

1
2
3
4
5
6

Constituire depozit

Poti constitui un depozit la termen din sectiunea "Economisire" sau direct din detaliile unui cont.

1 Pentru a constitui depozitul trebuie sa alegi valuta (daca este cazul) si tipul de depozit pe care il doresti.

2 Completeaza contul din care doresti sa virezi bani pentru depozit, suma si daca doresti prelungire automata. Daca alegi prelungirea automata a depozitului, ai posibilitatea de a selecta si capitalizarea dobanzii.

3 Inainte de a semna ordinul de constituire depozit, la fel ca la orice alta operatiune poti verifica informatiile introduse anterior.

Constituirile de depozite vor fi procesate imediat, indiferent de zi si ora, aplicandu-se dobanda valabila la data semnarii ordinului de constituire a depozitului.

4 La finalul fiecarei operatiuni vei fi intampinat de un ecran de confirmare, din care vei putea naviga spre alte sectiuni relevante.

1
2
3
4

Investitii

Daca doresti sa faci investitii bursiere pe piata romaneasca, dar si pe cele internationale, poti folosit platforma partenerului nostru TradeVille direct din aplicatia Libra Mobile Banking.

1 Pentru accesarea platformei TradeVille trebuie sa accepti termenii si conditiile acestui serviciu. Accesarea platformei TradeVille se face prin parasirea platformei Libra Mobile Banking, desi interfata cu broker-ul va fi in continuare in aplicatia Libra Mobile Banking.

2 Daca ai deja cont TradeVille, te poti autentifica imediat in platforma folosind numele de utilizator si parola TradeVille.

3 Daca nu ai cont TradeVille, vei fi directionat mai intai pe fluxul de creare cont, care se poate face fie prin transmiterea automata a datelor tale catre TradeVille, fie prin completarea manuala a datelor direct in platforma TradeVille.

1
2
3

Autorizari

In sectiunea "Autorizari" poti vedea toate ordinele efectuate intr-un interval de timp selectat, le poti semna (autoriza) pe cele nesemnate sau le poti sterge daca nu au fost autorizate.

Tranzactiile efectuate pe conturi de PJ sau cele care necesita semnaturi suplimentare trebuie autorizate pentru procesare din sectiunea "Autorizari". Aceste operatiuni au denumirea "Salveaza" pe butonul de confirmare a tranzactiei.

1 La accesarea paginii de autorizari vei vedea in mod implicit ultimele ordine nesemnate, in vederea autorizarii de catre tine (daca este cazul).

Ordinele introduse cu mai mult de 5 zile in urma vor fi afisate cu litere de culoare rosie, ca masura de precautie pentru a deosebi cu usurinta ordinele nesemnate mai vechi pe care probabil nu mai doresti sa le autorizezi.

De asemenea poti selecta mai multe ordine in vederea semnarii acestora simultan, utilizand butonul cu simbolul de caseta bifata, de langa "Filtre".

2 Poti afisa ordinele din trecut pe baza unor criterii (stare ordine, tipuri ordine, interval de timp), accesand butonul "Filtre".

3 Din ecranul de selectie multipla poti autoriza simultan mai multe ordine sau le poti sterge utilizand butonul cu simbolul de cos de gunoi de langa "Filtre".

4 La accesarea unui ordin vei vedea toate detaliile acestuia si vei avea posibilitatea fie sa il modifici sau sa il semnezi, fie sa il stergi (daca ordinul nu a fost autorizat).

1
2
3
4

Extrase de cont

Poti vizualiza extrasele unui cont sau poti genera un nou extras direct din detaliile unui cont. De asemenea poti accesa sectiunea "Extrase de cont" din meniul principal.

1 La accesarea extraselor de cont din meniu vei fi mai intai rugat sa selectezi contul pentru care doresti afisarea extraselor.

2 Apoi vei vedea lista extraselor de cont existente in istoricul contului. Extrasele de cont nevizualizate sunt marcate cu rosu. De aici mai poti genera un nou extras de cont.

3 In detaliile unui extras de cont vei vedea soldurile si toate tranzactiile efectuate in intervalul de timp specificat pe extras.

4 Pentru generarea unui nou extras de cont trebuie specificate doar data de inceput si cea finala si apoi apasat butonul "Continua". Extrasul nou generat se va regasi in pagina de istoric, fiind marcat cu eticheta rosie "Extras nevizualizat".

1
2
3
4

Carduri

1 In sectiunea "Carduri" ai posibilitatea sa iti comanzi un card digital sau fizic (sub forma de plastic). Tot aici vezi intr-un mod intuitiv toate cardurile pe care le ai la Libra Internet Bank si poti activa sau inactiva un card astfel incat sa poata fi folosit sau nu pentru plati. Mai mult decat atat, iti poti adauga si cardurile emise de alte banci din Romania pentru a transfera rapid bani intre ele, oriunde si oricand.

2 In detaliile unui card Libra ai acces la toate informatiile relevante pentru acesta: sold, stare, istoric tranzactii, dar mai ales actiuni specifice: inactivare temporara, blocare permanenta, inactivare pentru plati pe Internet, modificare limite, schimbare PIN si regenerare PIN. In plus, poti consulta datele sensibile ale cardului Libra (numar de card, data de expirare, cod CVV) in completa siguranta.

3 In cazul in care ai pierdut cardul, ti-a fost furat sau fraudat, il poti bloca imediat din aplicatie. Important: daca optezi pentru blocarea permanenta, cardul nu va mai putea fi reactivat din aplicatie ci va fi reemis de catre banca. Pentru blocare temporara te rugam sa fololsesti optiunea "Inactiveaza temporar".

4 Poti modifica cu usurinta limitele de tranzactionare ale cardurilor tale pentru cumparataturi in Romania si strainatate si pentru retrageri de numerar.

5 Daca doresti sa schimbi PIN-ul cardului, poti face acest lucru direct din aplicatie. Atentie insa, noul PIN trebuie mai intai validat la un ATM.

6 Daca ti-ai uitat codul PIN al cardului, il poti regenera usor din aplicatie. Noul PIN trebuie validat la un ATM.

7 Daca ai un smartphone Apple, poti inrola cardurile Libra in aplicatia Apple Wallet direct din Libra Mobile Banking.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Mesaje

1 In sectiunea "Mesaje" primesti mesaje si diverse informari din partea Libra Internet Bank. Poti alege sa stergi mesajele citite prin selectarea acestora si utilizarea butonului de jos "Sterge".

2 Prin apasarea pe un mesaj din lista vei accesa ecranul cu mesajul complet. Si din acest ecran poti sterge mesajul daca doresti.

1
2

eSign

Prin serviciul eSign poti semna electronic documente in relatia cu banca, utilizand un certificat calificat pus la dispozitie de catre Libra Internet Bank.

1 In tab-ul "Documente de semnat" poti incarca si semna electronic documentele solicitate de banca.

Poti semna simultan mai multe documente prin selectarea acestora si apasarea butonului "Semneaza".

Poti sterge documentele pe care doresti sa le retragi de la semnare, folosind butonul de stergere (cos de gunoi).

2 Poti semna si individual un document prin apasarea direct pe acesta in lista de documente de semnat.

3 Daca ai avut documente semnate sau retrase (sterse), le poti vizualiza in tab-ul "Istoric".

1
2
3

Configurari

1 In meniul "Configurari" ai acces la mai multe setari utile in aplicatia Libra mobile banking: configurari login, notificari push, actualizarea datelor tale personale, informatii legate de utilizarea datelor tale personale (GDPR), acorduri privind comunicarea.

2 In "Configurare login" iti poti seta sau modifica aliasul de utilizator, parola, PIN-ul sau conectarea prin date biometrice. Vezi mai multe detalii despre configurari login.

3 In "Notificari push" poti stabili ce tipuri de notificari push doresti sa primesti (incasari in conturi, plati din conturi, tranzactii carduri). Notificarile push in vederea autorizarilor nu pot fi dezactivate din motive de securitate si usurinta in utilizare. Nu recomandam dezactivarea acestor notificari din setarile sistemului de operare.

4 In "Date personale" iti punem la dispozitie toate informatiile legate de modul cum Libra Internet Bank utilizeaza si prelucreaza datele tale personale.

5 In "Preferinte privind comunicarea" gasesti situatia la zi a acordurilor tale de comunicare in relatia cu banca si le poti modifica.

1
2
3
4
5

ATM si sucursale

1 In sectiunea "ATM si sucursale" ai lista tuturor sucursalelor Libra Internet Bank si ATM-urile din reteaua Euronet.

Poti accesa aceasta sectiune din pagina de login sau din meniul principal.

Poti filtra sucursalele si ATM-urile dupa judet/sector sau poti gasi cea mai apropiata sucursala/ATM in functie de pozitionarea ta GPS.

2 Pentru fiecre sucursala sau ATM ai o pagina de detalii cu adresa, telefoane, program de functionare si harta cu locatia exacta.

1
2

Curs valutar

1 In sectiunea "Curs valutar", gasesti cursurile de schimb valutar afisate de Banca Nationala a Romaniei si cele practicate Libra Internet Bank (pentru tranzactii pe cont si casa de schimb).

Poti accesa aceasta sectiune din pagina de login sau din meniul principal.

1

Dobanzi depozite

1 Aici iti prezentam cele mai bune oferte de depozite puse la dispozitie de Libra Internet Bank, care pot fi constituite prin aplicatia de mobile banking.

1

Contact

1 In sectiunea "Contact" gasesti toate datele de contact ale Libra Internet Bank: call center, Tel Verde, urgente carduri, reclamatii, contact Internet banking, precum si adresa sediului central.

Poti accesa aceasta sectiune din pagina de login sau din meniul principal.

1