Razvan G. - Director Sucursala
“Am venit in Libra Internet Bank dupa o experienta foarte interesanta in sistemul bancar alaturi de o institutie bancara internationala, alaturi de care mi-am inceput si dezvoltat cariera profesionala, reusind sa promovez si sa parcurg aproape toate departamentele unei banci. Totusi, dupa 5 ani, in prima jumatate a anului 2007, am decis sa incep o noua colaborare alaturi de Libra Internet Bank, care m-a atras in special prin modul de abordare inca de la interviul de angajare. Felul in care s-au desfasurat interviurile au fost net superioare celor de la alte banci cu reputatie mondiala, ceea mi-a oferit increderea si sporit ambitiile de a accepta o noua provocare. |
In Libra Internet Bank, am gasit o organizatie unde toti angajatii, indiferent de functia detinuta, pot sa se afirme daca doresc sa aduca o contributie personala in evolutia bancii, si unde nu ti se pun piedici in creativitate si inventivitate.
Am inceput colaborarea pe pozitia de Senior Corporate Manager in Divizia Corporate Banking, cu un proiect nou, dificil si, tocmai de aceea, cu multe satisfactii. Dupa circa 8 luni, am fost promovat in functia de Corporate Project Manager si apoi, pentru ca urma sa deschidem o noua sucursala Libra Internet Bank in Voluntari/Ilfov, am fost ales sa ocup pozitia de Director Sucursala. Acestea sunt dovezi ca banca a stiut sa imi acorde increderea si tot suportul necesar de care avem nevoie, pentru simplul motiv ca am dorinta de a face performanta. Si am reusit sa demonstrez ceea ce imi propusesem: ca o sucursala nou deschisa intr-o zona cu o concurenta acerba poate ajunge intr-un timp foarte scurt la nivelul si portofoliul unitatilor bancare din acea zona. Am indeplinit astfel un proiect important pentru mine si Libra, cu sprijinul echipei pe care o conduc si a colegilor din celelalte departamente. Ambitia, perseverenta si dorinta de a capata cat mai multa experienta in domeniul bancar au fost motoarele mele “secrete”, care m-au ajutat sa fac fata cu brio provocarilor.
De cand lucrez aici, Libra Internet Bank a parcurs o schimbare de atitudine si o diferentiere mai accentuata a imaginii sale in peisajul bancar romanesc, devenind o banca cunoscuta si in zona IMM, nu doar pe segmentul de Profesii Liberale.
Telul Libra, adica ‘satisfacerea clientului (extern si intern)’, este un mod de gandire care ofera libertatea ca persoanele ambitioase, creative si cu spirit competitional sa primeasca sansa, sprijinul si recunoasterea pentru a se implini ca profesionisti.”