Libra Internet Bank

Strategia de crestere echilibrata si inovatia prin tehnologie - motoarele performantei Libra Internet Bank

Bucuresti - 28 octombrie: Libra Internet Bank a incheiat cu profit si dupa al treilea trimestru din 2014, atingand la finalul lunii septembrie 2014 un profit net de 3.5 milioane RON, ca urmare a unei strategii de crestere, in special pe segmente de piata bine definite prin strategii de dezvoltare.

Libra Internet Bank incheie pe profit, desi in luna septembrie, din cauza unei noi reglementari BNR, aplicabile tuturor bancilor din Romania, a provizionat suplimentar creditele acordate debitorilor aflati in insolventa si a scos o parte din acestea in afara bilantului. Acest lucru a generat provizioane suplimentare de aproximativ 9 milioane de lei. Banca a continuat sa isi imbunatateasca semnificativ indicatorii fata de aceeasi perioada a anului 2013. Acest lucru s-a tradus printr-o majorare a activelor nete cu 41.6%, a soldului creditelor nete cu 40.6%, iar a soldului surselor cu un procent de 48.4%. Rata creditelor neperformante a continuat si ea tendinta pozitiva din ultimele luni, printr-o scadere, pana la pragul de 9.9%. Totodata, Libra Internet Bank estimeaza profit si in trimestrul al patrulea, atingand tintele de profitabilitate bugetare, pentru tot anul 2014.

Rezultatele favorabile se datoreaza, in mare parte, unei strategii echilibrare de dezvoltare pe toate liniile de business ale bancii: Corporate, IMM, Profesii Liberale si AgriBusiness.

De asemenea, Libra Internet Bank a continuat de-a lungul anului 2014 inovatia in domeniul serviciilor de economisire. Astfel, au fost lansate produse menite sa asigure clientilor confortul necesar economisirii: Contul de Economii, Depozitul Blitz si Depozitul la termen pentru executorii judecatoresti, toate aceste produse bucurandu-se de o reactie puternic pozitiva in randul clientilor.

Perspectivele dezvoltarii sunt solide in continuare, dovada fiind si faptul ca actionarii Libra Internet Bank au aprobat, recent, majorarea capitalului social cu 8 milioane de lei pentru a sustine dezvoltarea bancii, atat ca prezenta teritoriala, cat si pentru lansarea de produse si tehnologii noi.

Inca de la inceputurile etapei de rebranding a Libra Internet Bank, banca si-a propus sa foloseasca tehnologia in beneficiul clientilor, oferindu-le solutii care depasesc aria clasica a operatiunilor standard si care duc serviciile bancare la un alt nivel. Astfel, banca a continuat inovatia in domeniul serviciilor online, pregatind in acest moment un produs unic pe piata din Romania, cu functionalitate 100% online, care asigura mobilitate perfecta clientilor si care, datorita eficientei sale, poate face o promisiune nemaintalnita pana acum in lumea bancara: Online Banking GRATUIT, pentru persoane fizice, pentru operatiuni in lei.

Pentru anul in curs, alaturi de crearea unor produse noi si consolidarea rezultatelor pozitive, Libra Internet Bank mai are in pregatire si deschiderea a patru noi unitati teritoriale, pe langa cele 37 de Sucursale existente. Ultimele doua au fost deschide in luna octombrie, in zonele 13 Septembre si Chitila, din Bucuresti.


Publicat pe: 28 Octombrie 2014