Libra Internet Bank

Libra Internet Bank a lansat „Academia de training”, un program de pregatire intensa pentru tinerii absolventi interesati de o cariera in vanzari, in sistemul bancar

Bucuresti - 8 octombrie: Libra Internet Bank deruleaza pe parcursul a 3 luni un program de training intensiv in cadrul "Academiei de Training", adresat tinerilor orientati catre relatia cu clientii corporate si professionals si care isi doresc sa inceapa o cariera in banking.

Primul program se deruleaza in perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2014 si include un grup de 9 tineri selectati, dintre care 5 sunt din Bucuresti si 4 din alte orase (Sibiu, Craiova, Brasov si Piatra Neamt). Acestia vor descoperi si vor intelege modul in care functioneaza sistemul bancar, vor acumula experiente valoroase in domeniul vanzarilor si analizei financiare, iar la finalul programului vor putea reprezenta cu succes activitatile de dezvoltare portofoliu clienti ai bancii.

"Academia de training" este un program practic si interactiv in care tinerii absolventi au ocazia sa participe la activitatile Libra Internet Bank, atat in sucursalele din Bucuresti, cat si in cele din tara.

Scopul acestui program a plecat de la dorinta de a raspunde satisfactiei clientilor, de a avea personal pregatit inca din prima zi de lucru si de a oferi raspuns rapid si consultanta profesionista clientilor bancii. Totodata, prin acest program se urmareste pregatirea tinerilor pe segmentele Corporate si Professionals pentru a le putea oferi clientilor un adevarat suport in dezvoltarea afacerii lor.

Programul "Academia de training" este structurat pe 5 module:

Modul 1: Comunicare si discurs telefonic, in care participantii la training vor invata tehnici de stabilirea unei intalniri la sediul clientului.

Modul 2: Cunoasterea produselor si serviciilor bancare pentru a deprinde tehnicile de a acorda consultanta financiar-bancara clientilor in functie de stadiul de dezvoltare a companiei/afacerii acestora.

Modul 3: Analiza financiara necesara in procesul de acordare a finantarilor.

Modul 4: Desfasurarea vizitei la client in vederea exersarii de catre nou angajati a aptitudinilor de relationare cu clientii si de analiza a perspectivelor de colaborare intre banca si acestia.

Modul 5: La finalul programului de instruire va avea loc evaluarea tuturor participantilor, iar cei care dovedesc reale aptitudini si potential pentru a lucra in banca, isi vor continua activitatea in cadrul bancii.

Proiectul "Academia de training" va fi reluat din 3 in 3 luni pentru noi grupuri de tineri absolventi.


Publicat pe: 08 Octombrie 2014