Libra Internet Bank – tripla recunoastere pentru performanta in internet si mobile banking
Bucuresti, 20 aprilie 2022: Libra Internet Bank primeste si anul acesta 3 premii importante, in cadrul Galei Online Banking, pentru cresterile inregistrate in 2021 in privinta utilizarii serviciilor de internet si mobile banking. Aceste recunoasteri vin pe fondul imbunatatirii constante a aplicatiilor bancii de internet banking si mobile banking si al cresterii gradului de utilizare din partea clientilor. Pentru clientii Libra Internet Bank, aceste servicii constituie principalul canal de realizare a operatiunilor bancare, fara hartii si fara drumuri la banca. Premiile acordate sunt:
Cea mai mare crestere din 2021 a numarului total de clienti, a numarului total de clienti persoane fizice si a numarului total de clienti persoane juridice
Cel mai mare numar total de clienti activi si numar total de clienti activi persoane juridice ai serviciului de internet banking, in 2021 Cea mai mare valoare a tranzactiilor din internet banking efectuate de clientii persoane fizice, in 2021 Gala Online Banking este organizata anual de catre Finmedia si se afla la cea de-a XIV-a editie. Evenimentul premiaza performerii serviciilor digitale, pornind de la o monitorizare atenta a dinamicii serviciilor de internet si mobile banking. Libra Internet Bank a fost reprezentata la eveniment de catre Octavian Hera, Director Marketing. ![]() 20-04-2022
|