Libra Internet Bank – triplă recunoaștere pentru performanță în internet și mobile banking
București, 20 aprilie 2022: Libra Internet Bank primește și anul acesta 3 premii importante, în cadrul Galei Online Banking, pentru creșterile înregistrate în 2021 în privința utilizării serviciilor de internet și mobile banking.
Aceste recunoașteri vin pe fondul îmbunătățirii constante a aplicațiilor băncii de internet banking și mobile banking și al creșterii gradului de utilizare din partea clienților. Pentru clienții Libra Internet Bank, aceste servicii constituie principalul canal de realizare a operațiunilor bancare, fără hârtii și fără drumuri la bancă.
Premiile acordate sunt:
- Best Performance in Mobile Banking (categoria bănci medii)
Cea mai mare creștere din 2021 a numărului total de clienți, a numărului total de clienți persoane fizice și a numărului total de clienți persoane juridice
- Best Performance in Internet Banking (categoria bănci medii)
Cel mai mare număr total de clienți activi și număr total de clienți activi persoane juridice ai serviciului de internet banking, în 2021
Cea mai mare valoare a tranzacțiilor din internet banking efectuate de clienții persoane fizice, în 2021
Gala Online Banking este organizată anual de către Finmedia și se află la cea de-a XIV-a ediție. Evenimentul premiază performerii serviciilor digitale, pornind de la o monitorizare atentă a dinamicii serviciilor de internet și mobile banking. Libra Internet Bank a fost reprezentată la eveniment de către Octavian Hera, Director Marketing.