Libra Internet Bank

Libra Internet Bank – triplă recunoaștere pentru performanță în internet și mobile banking

București, 20 aprilie 2022: Libra Internet Bank primește și anul acesta 3 premii importante, în cadrul Galei Online Banking, pentru creșterile înregistrate în 2021 în privința utilizării serviciilor de internet și mobile banking.

Aceste recunoașteri vin pe fondul îmbunătățirii constante a aplicațiilor băncii de internet banking și mobile banking și al creșterii gradului de utilizare din partea clienților. Pentru clienții Libra Internet Bank, aceste servicii constituie principalul canal de realizare a operațiunilor bancare, fără hârtii și fără drumuri la bancă.

Premiile acordate sunt:

  • Best Performance in Mobile Banking (categoria bănci medii)

  • Cea mai mare creștere din 2021 a numărului total de clienți, a numărului total de clienți persoane fizice și a numărului total de clienți persoane juridice
  • Best Performance in Internet Banking (categoria bănci medii)

  • Cel mai mare număr total de clienți activi și număr total de clienți activi persoane juridice ai serviciului de internet banking, în 2021

    Cea mai mare valoare a tranzacțiilor din internet banking efectuate de clienții persoane fizice, în 2021

Gala Online Banking este organizată anual de către Finmedia și se află la cea de-a XIV-a ediție. Evenimentul premiază performerii serviciilor digitale, pornind de la o monitorizare atentă a dinamicii serviciilor de internet și mobile banking. Libra Internet Bank a fost reprezentată la eveniment de către Octavian Hera, Director Marketing.


Publicat pe: 20 Aprilie 2022