Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI

Pachetul LibraFree
Gratuitate extinsa

Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

  • - sa portezi bani din alta banca
  • - sa-ti faci un cont de economii
  • - sa soliciti un credit online
  • [+] oferta completa
ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 3.80% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
Card de debit online si credit online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.
Mizam pe RAPIDITATE
  • Comision 3 lei pentru plati
    sub 50.000 lei
  • Zero comision depunere numerar
  • Zero costuri de deschidere cont
  • Platforma schimburi valutare (tranzactionare timp real)
  • [+] oferta completa
DEPOZITE
Dobanzi depozite persoane juridice 3.75% pentru
un depozit pe
18 luni in Lei
Cont online, credit online, depozite online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.

Intrebari Frecvente - Persoane juridice internet banking



1. Cum pot modifica numarul de telefon pentru logarea in aplicatia de Internet Banking?
2. Unde pot verifica statusul unei operatiuni initiate, daca este procesata sau nu?
3. Cum pot primi alerte pentru debitarile/creditarile contului?
4. Care este comisionul pentru o plata in lei, al carei regim este “urgent”?
5. De unde pot salva/printa o copie a unei operatiuni procesate?
6. Cum pot activa serviciul de Internet Banking?
7. Cine suporta comisioanele aferente unei plati externe?
1. Cum pot modifica numarul de telefon pentru logarea in aplicatia de Internet Banking?

 

Pentru modificarea numarului este necesara deplasarea intr-o sucursala Libra Internet Bank si completarea unui Formular de actualizare date.

Top
2. Unde pot verifica statusul unei operatiuni initiate, daca este procesata sau nu?

 

Starea fiecarei operatiuni se poate verifica accesand Meniul Autorizari – Campul “Stare”.

Top
3. Cum pot primi alerte pentru debitarile/creditarile contului?

 

Alertele se pot primi fie pe mail, fie prin SMS pentru operatiunile initiate prin platforma de Internet Banking si pentru incasari si se pot seta accesand Meniul Configurari – Alerte.

Top
4. Care este comisionul pentru o plata in lei, al carei regim este “urgent”?

 

Comisionul pentru platile in lei initiate in regim de urgenta este 20 RON.

Top
5. De unde pot salva/printa o copie a unei operatiuni procesate?

 

Operatiunile se pot salva/printa accesand Meniul Autorizari – Tiparire ordine.

Top
6. Cum pot activa serviciul de Internet Banking?

 

Serviciul este activ daca s-a primit din sucursala ID de client si parola de logare (via sms), prin urmare autentificarea se poate realiza cu aceste date. Daca nu ai inca un ID de client, poti merge in orice sucursala Libra Internet Bank si semna o cerere de activare a serviciului.

Top
7. Cine suporta comisioanele aferente unei plati externe?

 

In cazul platilor externe, operatiunea se poate face avand la dispozitie 3 optiuni:

 

Optiunea BEN (Beneficiar) in care taxele sunt suportate de beneficiar. In acest caz, toate costurile vor fi achitate de beneficiar si se vor deduce din suma ordonata. Astfel, suma care va fi trimisa din Libra Internet Bank catre banca beneficiarului, va fi diminuata cu acel comision specificat in lista de comisioane.

 

Optiunea OUR (Platitor) in care toate costurile vor fi achitate de ordonator. Astfel, pe langa comisionul perceput de Libra Internet Bank, se adauga comisioanele bancilor corespondente (inclusiv ale bancii beneficiare).

 

Optiunea SHA (Platitor si Beneficiar) in care comisioanele vor fi suportate atat de platitor, cat si de beneficiar. In acest caz, suma transmisa va fi primita de beneficiar dupa scaderea comisioanelor bancii corespondente, iar ordonatorul va achita doar comisionul catre Libra Internet Bank.

Top