Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI

Pachetul LibraFree
Gratuitate extinsa

Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

  • - sa portezi bani din alta banca
  • - sa-ti faci un cont de economii
  • - sa soliciti un credit online
  • [+] oferta completa
ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 3.80% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
Card de debit online si credit online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.
Mizam pe RAPIDITATE
  • Comision 3 lei pentru plati
    sub 50.000 lei
  • Zero comision depunere numerar
  • Zero costuri de deschidere cont
  • Platforma schimburi valutare (tranzactionare timp real)
  • [+] oferta completa
DEPOZITE
Dobanzi depozite persoane juridice 3.75% pentru
un depozit pe
18 luni in Lei
Cont online, credit online, depozite online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.

Intrebari Frecvente - Persoane juridice carduri



1. Ce card mi se potriveste?
2. Cum functioneaza un card de credit?
3. Cum procedez daca tranzactiile mele cu cardul sunt dublate sau nu le recunosc?
4. Ce se intampla daca uit PIN-ul de la card?
5. Din ce motiv poate sa ramana cardul capturat intr-un bancomat?
6. In cazul in care am o tranzactie pe care nu o recunosc pe contul aferent cardului, care e timpul de solutionare?
7. Ce trebuie sa fac daca mi-am pierdut/mi-a fost furat/fraudat cardul?
8. Ce trebuie sa fac daca mi-am schimbat numele de familie, iar pe card apare precedentul nume?
9. Am introdus gresit de trei ori parola 3Dsecure sau parola inrolare in serviciul 3DSecure, ce trebuie sa fac?
10. Se pot emite carduri in valuta?
11. Doresc sa restrictionez/permit tranzactiile online cu cardul. Cum procedez?
12. Cardurile Libra Internet Bank pot si folosite in afara Romaniei?
13. Am primit cardul, dar nu si PIN-ul sau invers. Ce pot face?
14. Am primit cardul si PIN-ul. Pot incepe sa fac tranzactii?
15. Cardul are limite zilnice pentru tranzactii?
16. Se pot modifica limitele zilnice de tranzactionare?
17. Cardul meu expira in luna X a anului curent. Pot sa-l folosesc in luna X sau expira din prima zi?
18. Cardul meu va expira in curand. Ce trebuie sa fac?
19. Am un cont Paypal si am solicitat creditarea contului meu de card. In cat timp intra banii?
20. Se pot emite carduri suplimentare?
21. Se pot emite carduri pentru minori?
22. Pot solicita emiterea unui card fara sa ma deplasez in sucursala?
23. Tocmai am facut o tranzactie cu cardul si doresc sa o anulez. Se poate?
24. Care e suma maxima care se poate retragere de la bancomat intr-o singura operatiune?
1. Ce card mi se potriveste?

 

Cel mai popular card oferit de Libra Internet Bank este cardul Enjoy. Acesta ofera conditii foarte avantajoase privind plafonul maxim de creditare si perioada de gratie. Un alt card popular este Libra FREE, ce ofera retrageri gratuite de la bancomatele bancii si ale celor din reteaua Euronet.

Top
2. Cum functioneaza un card de credit?

 

Un card de credit iti permite sa ai acces la fonduri suplimentare, in caz de nevoie. Aceste fonduri sunt acordate ca un credit, pe care poti sa il utilizezi pentru orice tip de cheltuieli. La Libra Internet Bank, prin cardul Enjoy, ai acces la un plafon de credit de pana la 6 venituri nete lunare si beneficiezi de o perioada maxima de gratie de 56 de zile pentru tranzactiile efectuate la comercianti in care poti sa returnezi suma folosita. In perioada de gratie nu se percepe nicio dobanda pentru suma folosita pentru tranzactii la comercianti.

Top
3. Cum procedez daca tranzactiile mele cu cardul sunt dublate sau nu le recunosc?

 

In acest caz, este necesar sa atentionezi cat mai repede banca pentru verificari suplimentare. Clientul poate semnala neconcordantele observate pe extrasul de cont la numarul: 021.208.80.88 (Call Center) sau in orice sucursala Libra Internet Bank.

Top
4. Ce se intampla daca uit PIN-ul de la card?

 

In acest caz, trebuie sa te prezinti intr-o sucursala Libra Internet Bank pentru reemitere PIN.

Top
5. Din ce motiv poate sa ramana cardul capturat intr-un bancomat?

 

Aceste situatii sunt posibile, desi sunt extrem de rare. Astfel, cardul poate ramane blocat in bancomat pentru protejarea si siguranta posesorului de card, atunci cand nu este ridicat mai devreme de limita temporara impusa de banca acceptatoare. Cardul poate fi capturat de bancomat in cazul in care codul PIN a fost introdus gresit de 3 ori sau daca acesta este blocat de banca emitenta cu un cod care transmite mesajul de blocare al cardului. In cazul in care cardul dumneavoastra a fost capturat de un ATM va rugam sa anuntati acest lucru la numerele de telefon: 021.208.80.88/021.202.69.99 sau in orice sucursala Libra Internet Bank. Colegii nostri va vor explica pasii urmati pentru recuperarea cardului.

Top
6. In cazul in care am o tranzactie pe care nu o recunosc pe contul aferent cardului, care e timpul de solutionare?

 

In functie de tipul tranzactiei, timpul de solutionare poate fi cuprins intre 1 zi si 60 zile. Pentru tranzactiile efectuate la alte terminale decat cele ale bancii emitente, intervin regulile internationale Visa/MasterCard care impun anumite termene.

Top
7. Ce trebuie sa fac daca mi-am pierdut/mi-a fost furat/fraudat cardul?

 

Daca ati pierdut sau vi s-a furat cardul trebuie sa apelati de urgenta serviciul de Call Center al Libra Internet Bank la numarul de telefon 08008 55555 (disponibil intre orele 08:00-22:00, de luni pana vineri) sau serviciul de Call Center al procesatorului la 021.202.69.99 (disponibil 24/7) si sa solicitati blocarea cardului (in situatia pierderii cardului puteti solicita o blocare temporara pentru cazul in care il gasiti) pentru a opri initierea de tranzactii neautorizate. Cardul se poate bloca si prin intermediul aplicatiei de Internet Banking.

 

Dupa blocarea cardului, va rugam sa va prezentati in orice sucursala Libra Internet Bank si sa solicitati reemiterea cardului.

Top
8. Ce trebuie sa fac daca mi-am schimbat numele de familie, iar pe card apare precedentul nume?

 

In aceasta situatie, trebuie sa va prezentati in sucursala pentru actualizarea datelor. Dupa actualizarea datelor va trebui sa solicitati reemiterea cardului.

Top
9. Am introdus gresit de trei ori parola 3Dsecure sau parola inrolare in serviciul 3DSecure, ce trebuie sa fac?

 

In acest caz, va trebui sa sunati la serviciul de Call Center al procesatorului Libra Internet Bank (program 24/7), la urmatoarele numere de telefon: 021.202.69.99.

Top
10. Se pot emite carduri in valuta?

 

La acest moment, Libra Internet Bank nu are in oferta carduri in valuta pentru persoane juridice.

Top
11. Doresc sa restrictionez/permit tranzactiile online cu cardul. Cum procedez?

 

Daca aveti serviciul de Internet Banking, puteti face acest lucru din meniul Carduri. Alternativ, puteti sa sunati in serviciul de Call Center al Libra Internet Bank, la numarul de telefon 08008 55555 (disponibil intre orele 08:00-22:00, de luni pana vineri).

Top
12. Cardurile Libra Internet Bank pot si folosite in afara Romaniei?

 

Toate cardurile emise de Libra Internet Bank pot fi folosite in strainatate atat la ATM-uri si POS, cat si pentru tranzactii online. Pentru siguranta dumneavostra, Libra Internet Bank restrictioneaza folosirea cardului pentru unele tari cu grad de risc ridicat. In cazul in care, va deplasati in tari aflate in afara Uniunii Europene, va rugam sa verificati lista tarilor restrictionate.

 

Daca doriti sa utilizati cardul intr-una dintre tarile restrictionate, sunati la serviciul de Call Center al bancii, la numarul de telefon 08008 55555 (disponibil intre orele 08:00-22:00, de luni pana vineri), pentru a solicita deblocarea temporara a tranzactiilor in tara respectiva.

Top
13. Am primit cardul, dar nu si PIN-ul sau invers. Ce pot face?

 

Pentru siguranta dumneavoastra, livrarea PIN-ului si a cardului se face cu doua firme de curierat diferite, iar din acest motiv este posibil sa nu le primiti in acelasi timp. In cazul in care se intarzie livrarea, va rugam sa contactati banca.

 

Daca este vorba de un card reinnoit (card care a expirat si a fost emis un nou card) acesta nu vine cu un nou PIN. Puteti folosi in continuare vechiul PIN.

Top
14. Am primit cardul si PIN-ul. Pot incepe sa fac tranzactii?

 

Cardul trebuie mai intai activat. Puteti face acest lucru folosind serviciul de Internet Banking (Meniul Carduri) sau sunand la serviciul de Call Center al Libra Internet Bank, la numarul de telefon 08008 55555 (disponibil intre orele 08:00-22:00, de luni pana vineri).

 

Top
15. Cardul are limite zilnice pentru tranzactii?

 

Cardurile emise de Libra Internet Bank, din motive de siguranta, au limite zilnice pentru utilizare. Aceste limite zilnice sunt de 5000 RON pentru retrageri ATM (atat in tara, cat si in strainatate) si 10 000 RON pentru cumparaturi (inclusiv tranzactii online).

 

Top
16. Se pot modifica limitele zilnice de tranzactionare?

 

Aceste limite se pot modifica prin serviciul de Internet Banking, in Meniul Carduri sau sunand la Call Center, la numarul de telefon 08008 55555 (disponibil intre orele 08:00-22:00, de luni pana vineri).

 

Conform legii 70/2015, retragerile de numerar sunt limitate la 10 000 LEI pe zi, per entitate juridica. Pentru tranzactii cumparaturi (atat la POS, cat si online) limita este de 50 000 LEI pe zi. Peste acest nivel este necesar sa va prezentati in una din sucursalele Libra Internet Bank pentru completarea unui formular.

Top
17. Cardul meu expira in luna X a anului curent. Pot sa-l folosesc in luna X sau expira din prima zi?

 

Toate cardurile emise de Libra Internet Bank sunt valabile pana la sfarsitul lunii inscriptionate pe card.

Top
18. Cardul meu va expira in curand. Ce trebuie sa fac?

 

La inceputul lunii in care expira cardul, Libra Internet Bank trimite SMS-uri tuturor clientilor prin care ii informeaza ca trebuie sa se prezinte in sucursala pentru ridicarea noului card sau pentru a initia formalitatile de reinnoire. SMS-ul se va transmite la numarul de telefon comunicat bancii la deschiderea contului sau la ultima actualizare a datelor. Daca numarul de telefon precizat bancii nu mai este valabil, va rugam sa va prezentati in una din sucursalele Libra Internet Bank pentru actualizarea datelor.

Top
19. Am un cont Paypal si am solicitat creditarea contului meu de card. In cat timp intra banii?

 

Libra Internet Bank proceseaza automat tranzactiile aferente Paypal sau site-urilor similare. Durata tranzactiei tine de comerciant, dar, in general se situeaza intre 2-5 zile lucratoare.

Top
20. Se pot emite carduri suplimentare?

 

Libra Internet Bank ofera posibilitatea emiterii unui numar nelimitat de utilizatori suplimentari atat pentru cardurile emise pe persoana juridica, cat si pentru carduri emise pe persoana fizica.

Top
21. Se pot emite carduri pentru minori?

 

Libra Internet Bank nu are in oferta adresata persoanelor juridice carduri pentru minori.

Top
22. Pot solicita emiterea unui card fara sa ma deplasez in sucursala?

 

In acest moment, Libra Internet Bank nu ofera aceasta posiblitate. Va invitam in una din sucursale Libra Internet Bank pentru emiterea cardului.

Top
23. Tocmai am facut o tranzactie cu cardul si doresc sa o anulez. Se poate?

 

In acest caz, anularea se poate face doar contactand comerciantul unde ati facut plata cu cardul. Ulterior, dupa ce tranzactia se va deconta (intre 3-30 de zile de la data tranzactiei) puteti face un refuz la plata, deplasandu-va la una din sucursalele Libra Internet Bank si completand un formular de contestare tranzactii. Formularul il puteti consulta aici.

 

In cazul in care nu recunoasteti tranzactia si considerati ca nu a fost autorizata de dumneavoastra, va rugam sa sunati de urgenta la serviciul de Call Center al bancii la numarul de telefon 08008 55555 (disponibil intre orele 08:00-22:00, de luni pana vineri) sau la serviciul de Call Center al procesatorului la numarul de telefon 021.202.69.99 (disponibil 24/7) si sa solicitati blocarea cardului (puteti solicita o blocare temporara) pentru a opri initierea de tranzactii neautorizate.  Cardul se poate bloca si prin intermediul aplicatiei de Internet Banking.

Top
24. Care e suma maxima care se poate retragere de la bancomat intr-o singura operatiune?

 

Bancomatul poate elibera maxim 40 bancnote. Cupiura maxima cu care e alimentat ATM-ul este de 100 lei, prin urmare, daca sunt suficiente bancnote in ATM si limita zilnica de retragere ATM permite, suma maxima care se poate retrage printr-o singura tranzactie este de 40 bancnote * 100 lei = 4000 lei.

Top