Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI

Cont online

Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

  • - sa portezi bani din alta banca
  • - sa-ti faci un cont de economii
  • - sa soliciti un credit online
  • [+] oferta completa
ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 3.52% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
CREDITE

0% comision
acordare / administrare

Credit de consum de pana la 30.000 lei
fara sa mergi la banca
Card de debit online si credit online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.
Mizam pe RAPIDITATE
  • Comision 3 lei pentru plati
    sub 50.000 lei
  • Zero comision depunere numerar
  • Zero costuri de deschidere cont
  • Platforma schimburi valutare (tranzactionare timp real)
  • [+] oferta completa
DEPOZITE
Dobanzi depozite persoane juridice 2.10% pentru
un depozit pe
18 luni in Lei
Cont online, credit online, depozite online Unde vezi aceasta eticheta inseamna ca poti beneficia de respectivul produs online, imediat, fara hartii si fara drumuri la banca.

Customer Suport Officer - Divizia Operatiuni

Despre noi:

Suntem cel mai bun angajator din ultimii doi ani – 2021, 2020 – din domeniul financiar, conform undelucram.ro;
15% dintre colegii nostri lucreaza in domeniul tehnologiei si inovatiei;

Scurta descriere:

In acest rol de Customer Suport Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora.
Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii.

Despre rol

- Oferi suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking, cu cardurile sau prin platforma Librapay;
- Raspunzi de administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;
- Colectezi, analizezi si evaluezi sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, propui schimbari si imbunatari;
- Respecti si aplici politica de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii;
- Cunoasti foarte bine toate produsele bancii referitoare la Internet banking.

Despre tine

- Esti absolvent studii superioare;
- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (min 1 an) - constituie avantaj
- Ai foarte bune abilitati de comunicare;
- Esti o persoana organizata si pozitiva;
- Cunosti limba engleza - nivel avansat;
- Se lucreaza in ture saptamanale (luni-vineri) 8:00-16.00 / 11:00-19:00 / 14:00-22:00.

Ce iti oferim

Beneficii legate de timp
- Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
- Liber de ziua ta de nastere;
- Concediu de studii;
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

Beneficii financiare si abonamente
- Tichete de vacanta (3,000 lei);
- Tichete de masa (20 lei/zi);
- Prime de sarbatori;
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador;
- Abonament la Bookster;
- Pensie privata;
- Ajutor pentru evenimente deosebite;
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices;
- Sesiuni de dezbateri – Debatable;
- Programe sportive - Libra Energize;
- Programe culturale - Libra Cultural;
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing.

Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

Anunt valabil pana la: 28-02-2022

Ai nevoie de ajutor?