Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI
Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 8.39% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
CREDITE

0% comision
acordare / administrare

Credit de consum de pana la 70.000 lei
pe maxim 5 ani
 

Customer Support Officer - Divizia Operatiuni

Despre noi:

Suntem cel mai bun angajator din ultimii doi ani – 2021, 2020 – din domeniul financiar, conform undelucram.ro;
15% dintre colegii nostri lucreaza in domeniul tehnologiei si inovatiei;

Scurta descriere:

In acest rol de Customer Suport Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora.
Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii.

Salariul de incadrare pentru rolul de Customer Support Officer este in intervalul de 5.000 si de 9.000 lei (brut) - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

Despre rol

- Oferi suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking, cu cardurile sau prin platforma Librapay;
- Raspunzi de administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;
- Colectezi, analizezi si evaluezi sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, propui schimbari si imbunatari;
- Respecti si aplici politica de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii;
- Cunoasti foarte bine toate produsele bancii referitoare la Internet banking.
- In turele de weekend vei lucra 12h (8:00-20:00) – alternativ cu ceilalti colegi, un weekend la birou, un weekend liber;
- Daca vei lucra in weekend poti avea liber in zilele joi-vineri sau luni-marti;
- In turele din intevalul luni-vineri vei lucra 8h30 (8-16:30 sau 9-17:30 sau 10:30-19:00 sau 13:30-22:00) - program flexibil;



Despre tine

- Esti absolvent studii superioare;
- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (min 1 an) - constituie avantaj
- Ai foarte bune abilitati de comunicare;
- Esti o persoana organizata si pozitiva;
- Cunosti limba engleza - nivel avansat;

Ce iti oferim

Beneficii legate de timp
- Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
- Liber de ziua ta de nastere;
- Concediu de studii;
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

Salariu si alte beneficii
- Salariu de incadrare intre 5.000 lei brut si 9.000 lei brut
- Spor fix de 900 lei brut;
- Tichete de vacanta (3,000 lei);
- Tichete de masa (30 lei/zi);
- Prime de sarbatori;
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador;
- Abonament la Bookster;
- Pensie privata;
- Ajutor pentru evenimente deosebite;
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices;
- Sesiuni de dezbateri – Debatable;
- Programe sportive - Libra Energize;
- Programe culturale - Libra Cultural;
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing.

Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

Anunt valabil pana la: 31-08-2022

Ai nevoie de ajutor?