Simplificam bankingul pentru tine
CONTURI
Conturi persoane fizice Zero comisioane
deschidere, administrare, incasari si plati in lei

Vei putea imediat:

ECONOMII

Comision ZERO la scadenta depozit

Dobanzi depozite 8.39% la un an
si o luna pentru
depozite in lei
CREDITE

0% comision
acordare / administrare

Credit de consum de pana la 70.000 lei
pe maxim 5 ani
 

Admin&Payroll Officer – Perioada determinata 2 ani

Despre noi:

Suntem cel mai bun angajator din ultimii doi ani – 2021, 2020 – din domeniul financiar, conform undelucram.ro;
15% dintre colegii nostri lucreaza in domeniul tehnologiei si inovatiei;

Scurta descriere:

In rolul de Admin&Payroll Officer vei avea oportunitatea de a face parte din echipa de Remunerare, Compensatii si Beneficii din cadrul Diviziei de Resurse Umane, locatia fiind in Sediul Central, Cladirea Phoenix Tower. Vei gestiona activitati de administrare personal si salarizare si vei oferi suport colegilor in Banca in functie de nevoile lor.

Salariul de incadrare pentru rolul de Admin&Payroll Officer este in intervalul de 5.500 lei si de 9.500 lei (brut) - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

Ne dorim o persoana cu atitudine proactiva, atenta la detalii si organizata, cu spirit de echipa si orientata catre oameni! :)

Despre rol:

- inregistreaza contractele individuale de munca si actele aditionale pentru toti angajatii bancii (inregistrare in aplicatia de salarizare - SAL);
- intocmeste corect, complet si la timp dosarele de personal pentru toti angajatii bancii, in conformitate cu normele interne ale bancii;
- administreaza contractul pentru servicii medicale incheiat cu clinica medicala si raspunde de derularea corecta si la timp a acestor servicii (controale medicale la angajare si periodice);
- preluarea activitatilor de administrare dosare personal: documente angajare, incetare, suspendare, adeverinte;
- gestioneaza relatia cu autoritatile statului (ITM, ANAF, ANOFM, CASMB);
- gestioneaza aplicatia de pontaj a Bancii, verificand ca programul de lucru sa se respecte;
- realizarea de rapoarte/ centralizari solicitate pe linie ierarahica.

Postul se afla pe o perioada determinata de 2 ani sau pana la intoarcerea titularei din concediu de crestere si ingrijire copil.

Despre tine:

- Minim 1 an experienta pe o pozitie similara;
- Constituie un avantaj cunostintele privin calculul salariale, note contabile si raportari;
- Cunostinte bune de Excel / Pachet Microsoft Office;
- Capacitate de analiza si sinteza, initiativa si flexibilitate;

Ce iti oferim:

Salariu si alte beneficii:
Salariul lunar de incadrare este intre 5.500 lei si de 9.500 lei brut
- Tichete de vacanta (3,000 lei/an);
- Tichete de masa (30 lei/zi);
- Prime de sarbatori;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Abonament la Bookster;
- Pensie privata;
- Ajutor pentru evenimente deosebite;
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

Beneficii legate de timp
- Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
- Liber de ziua ta de nastere;
- Concediu de studii;
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

Anunt valabil pana la: 31-10-2022

Ai nevoie de ajutor?